PÀGINA | PLANTILLA DE JULIOL DE KDS


Com cada mes Kits de Somni proposa al seu blog una plantilla per a inspirar-nos i l'equip fa la seva interpretació.

La meva és aquesta:





Vaig agafar tot d'elements d'una mateixa col·lecció per a que em coordinessin sense problemes. Una pàgina amb petits i pocs elements.






Sempre m'al·lucina veure com sobre una mateixa plantilla la gent pot fer coses tan diferents, si voleu veure la resta d'interpretacions de l'equip passeu pel seu blog. Ja sabeu que hi pot haver premi si hi participes :)



/*feliç dimecres!




Comentaris

  1. Primer de tot... la foto em recorda un dia que vam fer la ruta aquesta pels volcans d'Olot, a més era la primera surtida una mica llarga que feiem amb el nostre gos, vaja que m'ha fet somriure veure la foto i el text! El LO m'agrada, amb pocs detalls, jugant amb el fons blanc, t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars