EMBOLICANT UNA AMPOLLA

Avui us porto una idea molt senzilla per si regaleu una ampolla.

Fa uns dies vaig buscar inspiració via Pinterest per decorar una ampolla de vi i finalment vaig trobar el què.

>> Com ho vaig fer 

Primer un paper més gran i estampat de fons.
Després, un altre més estret i llis amb algun dels tons del de sota, troquelat per dalt i per baix.
Un cinta i una etiqueta amb un segell/escrit. Jo l'escrit el vaig posar en el paper de l'ampolla.




L'etiqueta era made in Monsters Cake i jo la vaig acabar de decorar.





Que passeu un bon dilluns! *

Comentaris

  1. Una idea genial! M'encanta! una abraçada! M

    ResponElimina
  2. Genial idea!!! Con tu permiso me la apunto jajajaja. Un besito :)))

    ResponElimina
  3. Una idea molt bona... divertida, alegre i diferent... em sembla que aquest nadal canviaré totes les etiquetes de les ampolles......
    Petons...

    ResponElimina
  4. jajajaja! que grande! nos encanta ver que sigues aprovechando la carta de verano para sacar más proyectos! es genial!! JO JO JO! y nosotras tan contentas! ya te lo hemos pineado! la verdad es que ni nos acordamos ya de lo que metimos en elproyecto! jajaja

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars