Funda CD

Com que últimament ja no es porta això dels cd's no tenia cap caixa on guardar-ne un però això va tenir fàcil solució. Podia haver-ho embolicat amb un paper i ja està però ja que és per regalar l'he volgut fer una mica bé.

En aquest cas he aprofitat la mateixa tècnica de la caixa de paper pel tè, el pas a pas el trobareu al link.

Aquí us en faig un breu resum.


Tenia una funda de paper que vaig desmuntar per resseguir-la sobre el paper.




Un cop la vaig tenir dibuixada sobre el paper decorat (ho vaig dibuixar pel cantó que quedaria dins de la funda), ho vaig retallar i vaig començar a doblegar les pestanyes per enganxar-ho.






I quan ja ho tens enganxat, a la cara de darrere, en aquest cas on posa "journey" hi vaig fer un tallet semicircular perquè la pestanya de dalt de la funda es pugui tancar i així no s'escapi el CD. I si ho vols acabar de decorar això ja és cosa de cadascú.



Bueno, bonito, (fácil) y barato! ;)

Comentaris

  1. T'ha quedat preciós! Un detall ben cuidat. Un petó.

    ResponElimina
  2. Acabe de descobrir el teu blog i fas coses molt xules! Ja et faré més visites, segur!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars