DIY Banderoles amb washi tapes

Aquesta setmana us vaig penjar algunes fotos de la Fira Creativa i en una d'elles hi sortien una mena de gàbies, estaven a la paradeta de Conesa


Me'n van regalar una i avui m'he decidit a decorar-la. (Com no!) De les opcions que havia vist a la fira la que m'havia agradat més era la de les banderoles així que sense pensar-m'ho gaire, m'hi he posat.

Aquesta vegada les he provat de fer amb 3 washi tapes diferents. Tan fàcil com estirar la cinta, passar-hi el fil i doblegar, en un moment ho he tingut fet. Per acabar de donar-li un toc a cada una, les he retallat diferents.





Li volia posar alguna cosa més... En un principi, no volia fer-la encara de Nadal però he vist que amb els papers de la col·lecció que estic fent les postals quedava bé també i al final ho he provat. Amb unes cartolines que vaig comprar he intentat simular aquelles targetes kraft que ara estan com "de moda" i les he tunejat amb cosetes de Nadal. 



Mentre l'anava fent he pensat que l'aniré canviant al llarg de l'any, hi ha mil opcions possibles i fer-la cada vegada diferent, un repte! 
Us les aniré ensenyant!

Comentaris

Entrades populars