Freebies!!

D'acord, us ho reconec. Ahir a la nit em vaig tornar boja i va ser així a partir del moment en què vaig anar a petar a aquí. Per a qui no hi entri us ho explico: és una publicació en un blog on t'apareixen 101 enllaços del que s'anomenen freebies o free printables. El primer missatge del bloc ja el vaig dedicar a unes pàgines que es podien descarregar, doncs aquí va el segon missatge i és que hi ha freebies per tot. La gent que en sap (molt) es curra uns dissenys i després et penja en .pdf allò que han fet per a que més gent ho pugui utilitzar i em preguntareu, però coses com què? 

Doncs des d'etiquetes,


vist a aquí

i aquestes altres que podeu descarregar a aquí



troba-ho a aquí
a calendaris,

que trobareu a aquí

pòsters amb missatges (ideal!),

aquí

targetes d'agraïment,
al bloc de oh, hello friend

o graelles per fer-te un menú que ja d'entrada t'inspiren,

si la voleu, aquí la trobareu

per  fer-te els plannings,

a aquí

per fer-te llistes,...
si la vols.... aquí!


Bé, no ho sé, la qüestió és que estic meravellada perquè la gent, dissenyadors i aficionats, fan coses xulissimes i les comparteix. Jo, per si de cas, ja me n'he baixat un munt, no sé què en faré però ja ho trobarem!!

Comentaris

Entrades populars