UNA ANÈCDOTA AL DIA


Comença l'any i això és sinònim de marcar-nos algun nou propòsit o repte, avui us en proposo un.


Ho he de confessar, comença l'any i sóc d'aquelles que es fa una llista de faré allò i allò altre i també m'apuntaré a no sé on... Sóc així! Algunes em duren més que altres, n'hi ha que no arriben ni a un mes, o a vegades ni a una setmana... hahaha però la que us presento avui si he aconseguit mantenir-la tot l'any perquè era molt senzilleta i ràpida.



Us proposo escriure cada dia una frase amb algun fet destacat del dia. Aquest va ser un dels projectes/365 que em vaig proposar i l'únic que ha arribat a bon port. 


- També em vaig plantejar el de fer una foto al dia a Instagram i em vaig quedar al dia 100 i el de fer una mena de dibuix d'algun fet destacat del dia en una Moleskine que tinc morta de pena, amb aquest projecte no vaig arribar ni als 15 dies... -



Q U È   N E C E S S I T E M

Vaig agafar un parell de capses de Ferrero i em vaig retallar 12 papers de 12'5 x 9 cm d'estampats diferents per a separar les targetes per mesos. Amb uns segells de lletres hi vaig estampar el nom de cada mes.


 

++ No cal que hi feu pestanyes perquè quan hi poseu les targetes, els noms del mesos es veuen perfectament.

Les targetes són d'aquestes de tota la vida del Miquel Rius, a l'Abacus en podreu trobar, jo en vaig comprar 3 paquets i n'he tingut de sobres.


Normalment em preparo a la part de davant el mes corrent i a mesura que vaig escrivint les targetes d'aquell mes les poso a darrere i quan s'acaba el mes passo el paper del mes al darrera de tot.






Una de les claus que us dono és que us ho poseu en un lloc molt de pas, així en menys d'un minut teniu 4 paraules escrites. Fins ara ho tenia a l'estudi però hi ha dies que no hi entro així que ara li he buscat un raconet al menjador.

La veritat és que ara que he fet la primera ronda, quan escric les coses d'aquests primers dies del 2016, fa gràcia recordar què vaig fer aquell mateix dia fa un any. Bé, jo sempre he sigut una enyorada del passat i aquestes coses per a recordar coses, moments, petits detalls m'encanten.

Tindreu dies que no trobareu res destacat a dir, doncs aquells dies pots escriure què has menjat o quin temps ha fet, no tots els dies són de pel·lícula, això ja se sap! :)

Encara que ja hagin passat uns dies de gener us animo a continuar-ho, jo alguna temporada m'he quedat endarrerida i si teniu una agenda o bé a partir de les fotos que hagueu fet amb el mòbil, us asseguro que us aniran sortint coses per apuntar.

 


Què me'n dieu! Us hi animeu?












Comentaris

  1. Laura m'ha semblat una idea estupenda que fare de gust ja que aquest any fare 50 anys i crec que sera xulo. Ara mateix ho he començat a fer.Pili peix.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Serà un record molt bonic! Jo aquest any en faig 30 i també tindrà un sentit especial :)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars