UNA POSTAL DE NADAL PELS TEUS AMICS

 


L'any passat vaig fer mooolt tard amb les postals de Nadal i vaig haver de tirar d'ordinador per a fer arribar una postaleta als meus amics. 


Per a mi, com per a molta altra gent -imagino-, els amics són molt importants, més que importants... imprescindibles i així vaig voler demostrar'ls-ho amb la postal que els vaig fer arribar l'any passat.

"Els amics són la família que escollim, gràcies per formar part de la meva!"

Vaig penjar les postals d'un tronquet que havia decorat pintant i penjant-hi quatre coses i quan venien a casa l'agafaven, cada una tenia una estrella troquelada amb el seu nom i ells mateixos l'anaven a recollir. 





Només em queda aquesta trista foto per ensenyar-vos-ho però feia goig quan hi eren totes. 
Tot i que és clar... moltes em va tocar enviar-les que també fa molta il·lusió aquests dies quan obres la bústia i veus que algú ha pensat en tu.

Si tu també la vols, clica aquí sota.


http://bit.ly/postalpelsamics




Gràcies per la visita i ja saps, si t'agrada pots compartir-ho :)

Fins aviat!

Comentaris

  1. Doncs molt bona idea això de fer una postal dedicada als amics! m'ha agradat molt! una abraçada

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars