COM FER UNA POSTAL AMB 2 SOBRES




Tens un aniversari i mer... no tinc cap postal! Tranquil·la, avui t'ensenyo una manera de fer una postal original i molt ràpida, tot seguit t'explico com.




MATERIAL: 
 2 sobres
Pega
Emebellidors (paper decorat, xapetes, washi,... el que tinguis)


INSTRUCCIONS:
1. Posa un sobre dins l'altre.
2. Posa pega a la solapa que et queda lliure i enganxa-la al sobre.





En el gif següent veuràs què facil i ràpid.



Després quedarà decorar-la. Jo he aprofitat un retall de paper que em quedava, hi he enganxat un washi i he posat una mica de fil enredat i hi he enganxat una xapa de la col·lecció que vaig dissenyar per a la Gigi et Moi, pots comprar-les aquí.



Com que són dos sobres, pots guardar-hi una noteta a dins, el regal si són dinerets o unes entrades o el que vulguis.




Espero que us hagi agradat, si teniu qualsevol dubte podeu deixar algun comentari, espero que amb el gif s'hagi entès bé!

Bona setmana!

Comentaris

  1. Quina bona idea, me la guardo i ho probaré!

    ResponElimina
  2. Ei m'encanta perquè em sembla bonic i senzill! en prenc nota!

    ResponElimina
  3. Quina bona idea! Tan sols que el gift va molt ràpid, però he agafat dos sobres i llavors ho he fet i ho he entès perfectament.

    ResponElimina
  4. Quina idea més bona i senzilla! I jo que vaig sempre curta de postals fetes a mà per intercanviar... Ara només cal trobar-ne dos sobres bonics per posar-la en marxa. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No cal que siguin bonics, els pots fer bonics tu mateixa ;) Gràcies per escriure!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars