MINILLIBRETA AL MINIPOP!

Em fa molta il·lusió anunciar-vos que aquest dissabte em podreu trobar al super FESTIVAL que se celebra aquest cap de setmana a Tarragona, el MINIPOP!




Heu vist quin cartellàs?!


Fa dos anys vaig participar a la part de la Fira -podeu veure la petita crònica que vaig fer aquí- però aquest any entraré a dins de l'espai amb més caliu del Minipop per a fer un taller.


M'hi podreu trobar DISSABTE, 6 de 17.30h a 20.00h.


Els nens i nenes que vinguin aprendran a fer una llibreta ben fàcil  i ben xula que podran endur-se cap a casa, una com aquesta que teniu aquí sota.





Hi ha activitats per a tota la família, tallers, fira de coses mones i música de la bona. A més diuen que posaran una pantalla per veure el partit de la Champions!


Si voleu venir encara podeu comprar entrades, clica a  >> VULL UNA ENTRADA ! << per conèixer on en pots aconseguir.


Ens veiem dissabte?

Espero que sí!


:)








Comentaris

  1. Ei quines ganes que tinc d'anar al mini pop... n'he sentit a parlar però no hi he anat mai encara! a veure si aquest any m'ho puc combinar!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars