MERCAT D'ARTESANIA AL VAPOR LAB DE REUS

Reserveu-vos aquest cap de setmana per fer-me una visita al Mercat d'Artesania que farem aquest cap de setmana a Reus.






En motiu del 1r Aniversari de l'espai de Co-Working Vapor Lab, hi haurà moltes activitats per celebrar-ho entre elles aquest mercadet.





L'espai és una joia i estic segura que serà una festassa i hi haurà un ambient molt bonic.



Ja sabeu que fa un temps vaig decidir no dedicar-me a vendre coses però aquest és un motiu especial i extraordinari així que aprofiteu i feu-nos una visita, i dic feu-NOS perquè no estaré sola, si no ets del món paper i ets més del món patch, vine perquè m'hi acompanyarà la meva mare que ja sabeu que fa unes coses ben xules com aquestes que us vaig ensenyar aquí i aquí.

I jo ja us tinc preparades unes llibretes moníssimes, àlbums i unes quantes sorpreses més.

Foto del Minipop



Ens trobareu al C/ Sant Serapi, 2 de Reus

Dissabte 20 de setembre de 10:00 a 15:00 i de 17:00 a 20:30 
Diumenge 21 de setembre  de 10:00 a 14:00


Vindràs?
 :)



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars