UN WEB PER A DISSENYAR CARTELLS

Feliç dilluns a tothom!

Ja va fent un temps que els blogs s'estan posant de moda, el fer cartellets bonics, el tenir la imatge del blog i demés coses cuidades doncs avui us vull compartir un web que us encantarà.

Suposo que tothom ha sentit a parlar de Picmonkey, aquesta ha estat una eina (i és) per editar fotos, crear collages i si ets imaginatiu per a fer cartells però el web que us presento avui és molt millor en aquest aspecte ja que té moltes plantilles pre-dissenyades per a fer mil i una coses diferents.

Estic parlant de Canva.



El coneixeu?




Treballant amb l'ordinador és de les aplicacions que faig servir més a l'hora de fer cartells pels meus tallers, alguns elements del blog, del Facebook del blog,... aquí teniu alguns exemples.







Us agraden?

Doncs els he fet seguint senzilles plantilles que et donen des del web i en un pim pam tens quelcom ben fet, ben dissenyat, amb unes tipografies modernes i ben coordinades.


Quan et registres i entres et trobes amb això...




d'entrada has de triar el tipus de document que vols crear: un cartell A4, una invitació, un collage, la capçalera del Facebook, una icona, una presentació, un pòster,....


I després pots triar un dels dissenys predeterminats que tens  a la dreta i canviar-li el text i la imatge pel teu o crear-ne tu de nous.





Podeu carregar les vostres imatges, buscar icones i fotografies des del seu cercador, té desenes de dissenys predeterminats originals, moderns i xulos... Jo estic encantada i té tantes coses i tantes opcions que al final no sé què triar per això us recomano que d'entrada proveu i feu servir les seves plantilles, us assegurareu que funcionin i estiguin bé.

El web us va guardant el document cada uns minuts, així esteu segurs de no perdre'l i haver de començar de zero i quan l'heu acabat, cliqueu a sobre de "Link&Publish" i us pregunta com preferiu descarregar-ho: com a imatge o com a .pdf.




Tot i així, cada vegada que entreu al web us mostrarà els vostres projectes anteriorment creats i els podreu tornar a modificar.


Què me'n dieu? Us he convençut per a fer el salt?


Conec altres Apps per a tablet, si us ha agradat l'entrada feu-m'ho saber i us comparteixo altres aplicacions xules per a fer els vostres dissenys.


/*que tingueu un bon dia!





Comentaris

  1. M'ha agradat molt la idea. Miraré la web, sembla que es puguen fer coses xules!

    ResponElimina
  2. Wow! Quina cosa bona has compartit... un altre vici per mi!!!
    Merci per compartir!!!

    ResponElimina
  3. Ostras! No lo conocía y me parece super interesante! Muchas gracias por la info y por explicar cómo funciona, parece bien sencillo!!

    ResponElimina
  4. Fantàstic!! Jo ja l'he provat!!!

    Gràcies!!

    ResponElimina
  5. Ja la he fet servir i m'encanta!!

    ResponElimina
  6. jo no l'he provat encara però em sembla que arribo tard perquè m'aconvidis. Espero poder probar-lo aviat, m'ajudaria molt amb el meu blog

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em sembla que ja no cal que et convidi, s'hi pot accedir sense invitació, sino escriure-me un correu i et faré arribar la invitació.

      Elimina
  7. Que xulu!!!!!!!!!!! es poden fer coses molt guapes i de forma molt senzilla! Gràcies per compartir!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars