PROJECT LIFE | FEBRER (II)

 Ara que em retorna la calma puc dedicar algunes tardes a posar al dia el Project Life.

Ja us vaig comentar que no us ensenyaria totes les pàgines però si algunes on hi hagi algun detall que us pugui interessar.







Vaig anar a veure un partit de bàsquet i vaig voler guardar l'entrada i un tríptic del FCB, realment, el paper no em donava per omplir dues butxaques petites així que vaig calcular que una l'omplís perfecta i a l'altra, li vaig afegir una cartolina per darrere i per dissimular-ho una miqueta, hi vaig enganxar un washi de topets.


També hi podeu trobar una de les targetes descarregables que em vaig dissenyar, que us podeu baixar fent clic aquí.





I amb aquesta pàgina us puc donar una idea si un dia voleu guardar algun programa d'algun lloc que visiteu, en el meu cas, vaig voler guardar el programa d'una obra de teatre que vaig anar a veure (a la butxaca de baix a la dreta). 




Per sort, el programa cabia perfectament en una  butxaca de 10x15 i comq ue vaig fer una foto, la vaig enganxar amb washi tape només per la part superior així puc aixecar-la i deixar al descobert les entrades que les tinc grapades al programa.

Així tots els detalls recollits queden guardats en una única butxaca.




També m'estic llençant, com heu vist, a escriure i estampar i decorar directament les fotografies, en properes entrades encara ho notareu més.





Ara que l'estic posant al dia, aquesta setmana caurà alguna entrada més de l'àlbum, l'inici de març i també ja tinc mig dissenyats uns nous descarregables, a veure si em poso les piles amb el blog i us ho vaig ensenyant.



/*bon inici de setmana!

Comentaris

Entrades populars