LO "EL PETIT INDI"

Cada vegada m'agrada més treballar amb fons blanc i pocs elements. Deixar-hi més la meva empremta d'alguna manera com en el títol d'aquesta pàgina, escrita amb aquarel·la i pinzell.




Té pocs detalls però em sembla que transmet tot el que tenia al cap, menys és més!
De nou vaig aprofitar alguns elements que he rebut a les Cartas de Verano, com la targeta taronja i el globus de còmic que em va enviar la Céline.





Que passeu un bon pont i una bona nit de castanyada, ens veiem dilluns amb més coses :)




Comentaris

  1. M'encanta!!! és preciós! i estic amb tu... menys és més! una abraçada! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Senzillament preciós!! M'ha agradat moltíssim!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars