LO "27"

Tornar als orígens a vegades va bé, als orígens ben primaris com els colors que he fet servir en aquest LO, el blau, el groc i el magenta. Una combinació encara molt estiuenca.

Tan bon punt vaig tenir el paper de fons triat ja estava traient les aquarel.les de la caixa, últimament estic molt "aquarel.lera" aquest cop però no vaig fer servir pinzell si no que hi deixava caure una mica d'aquarel.la líquida i després la bufava.



He fet servir un dels elements que em van enviar les Monsters Cake en la seva carta de juny, washis, adhesius, una transparència de Hambly i fins i tot un rub-on que quasi no els faig servir mai, de fet vaig tenir alguns problemes i per això la pàgina si us hi fixeu no és ben bé quadrada.






** Perdoneu si el blog encara no té el mateix ritme d'activitat que normalment, encara m'estic re-situant amb la rutina, així que encara tardaré una miqueta a publicar de forma més regular. 

Espero que seguiu per aquí! :)

Comentaris

  1. Qué bonica!! i...t'hem de felicitar!! Bufar aquarel·les "queda que ni pintao" per aquesta foto!

    ResponElimina
  2. T'ha quedat molt bé aquest a LO. M'encanta a És colorista i amb molts detalls però equilibrat i soft.

    ResponElimina
  3. La transparència dels cupcakes és xulísima!! I els colors perfectes per recordar l'estiu!

    Ptonets!

    ResponElimina
  4. Molt maco aquest LO!! Per molts anys!!

    ResponElimina
  5. T'ha quedat molt xulo, equilibrat i d'una mida molt original! Per molts anys i bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  6. M'agrada molt. T'ha quedat perfecta!!

    ResponElimina
  7. T'ha quedat de fábula!! m'agrada molt.

    Laura passat pel meu blog que hi ha un premi per tu i de ben segur que t'agradarà!

    http://miskukicositas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  8. Una passada de LO... M'encanta! una abraçada. Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  9. Oh! qué geniaaaaaaal! que contentas pasarnos por aquí y ver que has usado el material! te ha quedado muy Monster! y eso nos encanta! qué colorido y qué bonito! muy muy muy genial!

    estamos ansiosas por recibir nuestras cartas de veranO!!! nosotras ya hemos hecho los deberes y enviado las nuestras! IUJU!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars