ÀLBUMS D'ESTIU I DE VIATGE

Ja ho tinc gairebé tot a punt pel Minipop, l'emoció i els nervis són inversament proporcionals als dies que falten per a què arribi (exactament 3!) jejeje

He estat preparant moltes coses que espero us agradin i les pugueu gaudir en directe. Fa uns dies us vaig ensenyar un àlbum de viatge, avui us n'ensenyo un altre amb la mateixa estructura i un parell d'àlbums pels moments d'estiu per a que hi pugueu posar les vostres fotos.







Les fotos són un petit tastet així que per veure els interiors m'haureu de fer una visita, així de pas coneixeu Apanona, la feina que fa la Laia Arriols, una il.lustradora amb un dissenys que enamoren a primera vista, no us la perdeu!


I ja tinc ganes d'explicar-vos els propers projectes que venen després del Minipop, el moviment al Blog de Coses no para mai! :D



Comentaris

  1. Minipop, Apanona i... album preciós. Una entrada completeta. Ara em poso a investigar-ho tot, que soc molt curiosa! Petons.

    ResponElimina
  2. Hola Laura!
    No sé si t'acordaràs de mi, ens vam conèixer en la reunió de febrer del club handmade.
    Tinc moltes ganes de veure les teues coses en el Minipop.
    El divendres em passaré, a més, he de fer un regalet i crec que un cuadernet o un àlbum dels teus serà perfecte.
    Un beset!

    ResponElimina
  3. Refrescant!!! Realment són àlbums estiuencs!

    ResponElimina
  4. Jo no podré vindre al mini-pop, però segur que anirà genial! l'àlbum es molt xulo!

    ResponElimina
  5. Quina producció! Són tots diferents, i alhora molt frescos, m'encanta! Molta sort a la fira, segur serà tot un èxit!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars