CREA ELS TEUS PROPIS PÒSTERS AMB MISSATGES

Fa uns dies vaig descobrir una web on poder fer els nostres pòsters amb el missatge que nosaltres vulguem, es tracta del web recitethis.

Aquests són alguns exemples del que podeu fer:




Heu d'escriure el vostre text i després escollir entre les diferents plantilles que us proposen, l'aplicació us crea el pòster i podeu veure com queda amb cada format i després el que triïs el pots compartir, baixar, passar a un amic,...

Així ja no caldrà dominar cap programa de disseny i els resultats semblen professionals!

Feliç dimecres :)


Comentaris

  1. Gràcies per compartir, vaig a tafanejar una mica la web que dius.

    ResponElimina
  2. pinta súperbé! gràcies per compartir-ho guapa! petonets

    ResponElimina
  3. Si senyora, molt bon post!! Gràcies!!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gracies per l' adreça!!! investigarem!!!

    ResponElimina
  5. Oh, gràcies!!!! Em moro per provar-lo.

    ResponElimina
  6. Faré una ullada en quant tingui un kit-kat Laura!
    Merci per l'enllaç! genial apliqueixons! jjjj
    XOXO

    ResponElimina
  7. Gràcies! ja n'he fet un de prova i l'he pujat al meu pinterest
    !

    ResponElimina
  8. Gràcies per la recomanació!! és genial!!!

    ♪♫ myaocusticjournal.blogspot.com ♪♫

    ResponElimina
  9. amazing!! m'ha encantat!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars