Etiquetes de regal 2o12 descarregables

L'any passat us vaig ensenyar unes quantes etiquetes nadalenques descarregables i aquest any si aneu saltant de blog en blog segur que en trobeu moltes més, de fet, anava a fer la versió actualitzada de l'entrada amb les que he anat trobant aquest any fins que he pensat en provar de fer les meves pròpies.

He optat pel blanc i negre i un toc de vermell, a l'hora d'imprimir també cal estalviar ;) així que aquest any em quedaran amb un estil una mica nòrdic - català.











Us les podeu descarregar seguint aquest enllaç.


Si us han agradat m'agradaria sentir la vostra opinió, és el primer cop que em llenço a fer una cosa d'aquestes, a més, si us fes gràcia estic oberta a fer-les en castellà o a variar-ne el color.

I si en la millor dels casos les fessiu servir m'encantaria veure-ho! ^_^

Gràcies per passar per aquí!






Comentaris

  1. A mi m'han agradat, sobretot la de no obrir fins al 25 perque totes les que havia trobat d'aquest tipus eren en anglès o francès. T'animo a que les facis en colors nadalencs. A mi m'anirien molt bé. Continúa fent coses d'aquí.
    Petons
    Rosa

    ResponElimina
  2. Son una canya!!! m'encanten.. no puc para de repatir-te que ets una artista..
    Petons...

    ResponElimina
  3. A mi tots aquests cartells i etiquetes que fas em semblen una autèntica preciositat!!!Em sembla brutal que les comparteixis i personalment aquestes m'encnaten!!! Ja m'agrada que els colors no siguin els tipics d'aquestes èpoques!!! Perfectes en tots els sentits!!

    ResponElimina
  4. Les trovo molt maques , i moltes gràcies per compartir-ho!!!

    ResponElimina
  5. M'encanten i les vull fer servir! Però no sé perquè no les puc descarregar, no es desplega bé la opció! Aiii molt xulo!

    ResponElimina
  6. Són molt maques!! jo fa temps que em faig les pròpies etiquetes en funció de l' àlbum, em costa posar etiquetes en anglés, quant recopiles la teva memòria.
    De nadal no n' he fet encara mai, les teves em semblem maquísimes, moltes gracies per compartir-les!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars