BUFANDA TEIXIDA AMB ELS BRAÇOS

Ja fa unes setmanes (per no dir mesos) que una amiga em va ensenyar un video on explicaven com fer una bufanda tot teixint-la pels braços, ella deia que era molt fàcil... i quan em vaig mirar el video no és que fos fàcil... és que era fàcil i ràpida, i si tries una llana xula, aleshores ja és la pera llimonera!

Els meus regals de Nadal han estat majoritàriament handmade i en descobrir com fer aquesta bufanda, em penso que serà el meu regal estrella...




Vaig fer servir 2 bobines de 50 grams cadascuna, la llana era per fer-la amb un ganxet del 9, us ho dic perquè tingueu en compte el gruix.


La mida dels forats dependrà dels vostres braços i si tenseu més o menys la llana.




Video - Tutorial aquí



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars