Primer aniversari!

Sí, sí... ja fa un any que vaig iniciar aquesta aventura del blog, d'entrada no sabia ni si seria constant ni si em llegiria ningú però aquí estic, altres blogs que havia engegat no m'hi havia arribat a enganxar i aquest cop ha estat quasi inevitable.

M'agrada compartir amb vosaltres les coses que vaig fent, les que trobo, les que m'agraden,... gràcies a tots i totes que passeu per aquí de tant en tant! Al Facebook ja hem arribat a 90, el blog porta més de 39.000 visites i una entrada diària de visites i això fa molta i molta il·lusió. Encara me'n recordo de com de parada vaig quedar quan els números marcaven 1000 visites, us en recordeu?



Això del blog m'ha fet conèixer treballs de molta altra gent que m'inspiren i em recarreguen les piles d'scrap, m'ha permès fer cursets i conèixer la gent que ve a enterar-se de què és tot això una miqueta. 

En fi, moltes gràcies!
Aviat espero proposar algun sorteig per a celebrar la data :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Comença el nou curs de tallers, el primer que faré serà el dia 20 d'octubre al Club Cosetes
Serà un taller d'iniciació com els que he anat fent al llarg del curs passat, introducció a l'scrapbooking, material i tècniques bàsiques. Per a més informació envieu-me un e-mail: scraplaura@gmail.com 

Podeu veure imatges i les cròniques dels últims monogràfics a la pestanya de Tallers.

                             

Al llarg d'aquest primer trimestre està previst fer-ne de temàtics: postals, postals de Nadal, mini-àlbums... estigueu atentes.

Moltes gràcies per seguir aquí.

Laura.




Comentaris

  1. Un plaet haver pogut disfrutar d' aquesta aventura bloguera!!! :)

    ResponElimina
  2. L'enhorabona!!! feliç blog-aniversari Laura!!!
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Muchisimas felicidades !! gracias por hacer unos trabajos tan preciosos :) un beso,
    celia

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars