Transformant samarretes

Fa 2 estius em va donar per donar una segona oportunitat a samarretes que tenia enterrades al fons de l'armari. Em vaig atrevir per què posats a no posar-me-les mai més... potser fent-hi un rentat de cara tornarien a sortir al carrer o si més no, hauria passat una estona del més entretinguda.

Jo no sóc fan de l'agulla i el fil així que havia de trobar altre opcions i ja veureu que amb unes tisores, atreviment i una mica d'imaginació podeu convertir samarretes velles.

Aquestes són opcions amb tutorials que he trobat perquè us inspireu...

d'Aquí

de Love Maegan


Però si busques per Pinterest o per Youtube segur que en trobes moltes més! Tu posa "t-shirt customized" o "no sew t-shirt" i alguna cosa us apareixerà. ;)



Comentaris

  1. Molt bona idea, la meva filla ja li talla la part del coll a les samarretes, no sé si ensenyar-li aquest post, jajajaj. Un petó i gràcies.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars