Més paquets

Últimament m'he adonat que l'emboltori del regal el considero igual d'important del regal per això intento cuidar-lo al mínim detall sense recarregar-lo massa.

Aquests són els últims regals que he fet i així són com els he embolicat.







I si voleu fer un repas a la meva galeria de paquets a flickr només heu de fer clic aquí.
Bon cap de setmana!



****
Últimamente me he dado cuenta que el envoltorio del regalo lo considero igual de importante que el regalo por eso intento cuidarlo al mínimo detalle sin recargarlo demasiado.
Estos son los últimos regalos que he hecho y como los he envuelto.
Y si queréis hacer un repaso a mi galería de paquetes en flickr solo tenéis que clicar aquí. 



Comentaris

  1. Tienes toda la razón: a veces nos olvidamos del envoltorio y se pueden hacer maravillas con un pedazo de papel y unos recortes. Muy buenas ideas. Te han quedado muy lindos.
    Besos de colores

    ResponElimina
  2. M'agrada moltísim! Jo també sóc de les que embolica els regals de manera personalitzada, fins i tot quan me'ls han embolicat a la botiga. Penso com tu que és tan important que sigui personalitzat, que el regal et digui: és per tu, ets únic, m'agrada cuidar-te,...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars