Caseta de cartró

Ja tornem a encetar una nova setmana i tal i com us vaig anunciar he complert amb el meu projecte creatiu de cap de setmana que us vaig dir divendres. Era senzillet però vaig haver de fer-ho en dos dies perquè el primer em vaig encallar perquè no acabava de trobar la manera...

He fet servir papers i washi tapes, per la teulada he fet servir un troquel de vores


I amb els washi tapes primer vaig provar d'enganxar-los directament sobre el cartró però no s'enganxaven prou i he acabat enganxant-ho a un foli i després retallant-ne la forma.




I... ta-txaaan! una coseta més al meu museu particular :)






Us recordo que les vaig aconseguir a la botiga U3U de Barcelona, no tenen botiga online però segur que en botigues de més a prop també podeu trobar cosetes xules per fer-ho, el proper projecte similar serà reconvertir un marc de fotos!

Bon inici de setmana :)










Pin It

Comentaris

Entrades populars