Art journal


Avui m'encantaria explicar-vos, si és que encara no ho sabeu, què és això de l'art journal. La traducció literal no m'agrada gaire així que us ho interpreto com a diari visual. 

La veritat és que des de petita que he acompanyat el meu dia a dia d'un diari personal, sí pot sonar cursiloide però no ho puc negar, és així. També us he de dir que mai l'he portat al dia, bé, ni al dia ni a la setmana, en realitat em puc passar mesos sense escriure ni una paraula perquè me n'oblido completament però el fet és que no ho he deixat de fer mai.  
I perquè us foto aquest rollo? Doncs perquè això de l'art journal em permetria ajuntar dues parts de mi, la d'escriure coses sobre la meva vida i l'scrapbook. 
No és que amb l'scrapbook no en tingui prou és senzillament és que aquest altre format ofereix unes altres possibilitats. Agafem una llibreta enquadernada i allà deixem plasmats les nostres emocions, vivències, records, frases que ens arriben,... generalment la gent ho fa en una doble pàgina però bé, això és el de menys. De tècniques per fer servir són totes les que conegueu i les que us volgueu inventar, aquí us deixo algunes petites obres d'art perquè veieu de què va. 




aquest i el següent son de la Jenn Olson



de daisy yellow

de The queen of cupcakes
vist aquí

Hi ha gent que fa veritables obres d'art, no crec que això ens hagi de fer enrere, cadascú fa el que li surt i la interpretació del què està bé i què no en l'art té una part de subjectivitat bastant important. Com veieu es poden fer servir tots els materials i tècniques que se us acudeixin, qui cada setmana explica i fa un video del seu procés creatiu d'una d'aquestes pàgines és Donna Downey, té un estil molt característic, aquestes pàgines són seves.


si voleu veure com la fa cliqueu aquí!





Jo ja em vaig fer amb la meva moleskine especial per a esbossos (per poder utilitzar pintures, aquareles i demés) i aquest va ser el meu primer mini i modest intent! A veure si vosaltres també us animeu!




Comentaris

Entrades populars