Mini- àlbum fet amb sobres

A partir d'un tutorial de Con P de Papel sobre com fer un àlbum amb sobres llargs molt xulo que podeu veure aquí, em vaig inspirar per fer-ne un jo. Perquè d'idees sobre com fer "minis" se'n poden trobar moltes i aquest em va semblar ideal pel que volia fer. 

Però a diferència del tutorial que ho feien amb sobres llargs, jo ho he fet amb sobres normals, vaja els de 12 x 17 cm. Els he enganxat la pestanya i n'he tallat un tros de dalt a baix per a què hi pugui guardar cosetes a dins.


Un cop els he tingut preparats, he triat els papers, 6 sobres i 6 papers que he combinat al llarg del mini-àlbum. Per acabar-li de donar un toc als papers, quan ja estaven enganxats, els he envellit amb una tinta Distress, us explico com aquí


Abans de començar a decorar, he fet servir el troquel de la rodona però per fer només mig cercle, d'aquesta manera em queda una pestanya amb què serà més fàcil treure el que hi ha a dins com podeu veure millor a la segona foto. 





I no us en puc ensenyar més perquè encara no l'he entregat però quan ho faci us n'ensenyo més coses perquè, modèstia a part, crec que de tots els que he fet és dels que m'agrada més!  ^^





Comentaris

Entrades populars