DIY Noms amb filferro

Avui m'he decidit a provar de fer un d'aquests DIY (do it yourself) molons i senzills per aprofitar uns centímetres de filferro que tenia per casa. Que per què tenia filferro potser us pregunteu? Bé, una vegada vaig provar de fer un atrapasomnis i des d'aquell moment tenia el filferro mort de fàstig fins que avui... ta-txaaaan he provat de fer una cosa.




Havia vist per aquests mons cibernètics gent que escrivia paraules amb el filferro i avui m'hi he llençat, no queda una meravella però pot quedar xulu penjat en algun racó de casa, per fer cartells o per què no? en un regal. Simplement has d'anar moldejant el filferro fent les lletres, el que queda millor (o és més fàcil de fer) és amb la lletra lligada, la típica de l'escola.



He fet tres paraules, m'hagués agradat penjar-les amb fil de pescador totes juntes i que l'únic que ressaltés fos la paraula però no en tenia així que de moment les he penjat en unes cordes que tinc en una paret amb agulles d'estendre petites.

Una altra opció és embolicar el filferro amb algun fil i després escriure la paraula, així et queda amb un color perquè si ho fas després... no hi ha manera (us ho dic perquè ho he intentat), bé sí que hi ha manera, desfent-ho i tornant-ho a fer jejeje 

Comentaris

Entrades populars