Missatge estès

Últimament, com haureu pogut comprovar, estic d'una necessitat creativa força exagerada. Tinc ganes de buscar detallets pel pis i si puc, fer-los jo. Cosetes que ho facin més acollidor, més "laura", no ho sé!

Observant-me veig que he tingut una clara tendència a les coses penjades, com les banderoles o un altre raconet del pis que encara no us he ensenyat que he decidit renovar-lo i també té tot de cordes amb coses "esteses". L'altre dia descobrint més i més freebies amb missatges d'aquells que t'omplen d'optimisme vaig pensar que aprofitaria unes lletres que havia comprat al Carrefour que són de fullola molt fina per escriure'm un missatge d'aquests i que ho faria estrenant uns centímetres de la meva cinta Baker's Twine que últimament estan tan i tan de moda per aquests mons bloggerus, són aquestes:



Aixi doncs em vaig posar en marxa; com la paret és blanca vaig preferir pintar-les d'algun color que contrastés amb la paret i de pas amb el to general del menjador-estudi que és el lila així que vaig triar un verd ben pistatxo. 

Un cop seques va arribar el moment d'enganxar-les a la cinta. Vaig fer una prova amb mini-agulles d'estendre però com les lletres són petites no quedava massa bé. Altres opcions eren el celo de doble cara o una cola especial que tinc per les coses de scrap i aquesta va ser la opció definitiva. Un puntet de cola i quedava enganxat. Vaig posar la cola a la part de dalt perquè realment semblés que estessin "esteses" i aquest és el resultat... 



Les lletres per això les podeu fer amb el material que volgueu està clar com per exemple: cartró, cartolina, goma eva o del que se us ocorri, jo vaig tirar per aquí perquè ja estaven fetes i eren ben mones ;)



Una idea més per jugar i embrutar-se!

Comentaris

Entrades populars