DÒMINO PER A IMPRIMIR



Aquest dòmino tan xulo és del blog Handmade Charlotte, un pou d'idees crafties, d'activitats per a nens i de tot allò que ens agrada tant!


Aquest dòmino fa temps que el tinc guardat a la carpeta de Pinterest i és que em sembla xulíssim i senzill, us el podeu descarregar aquí.







P A S S O S 

1. Imprimir el descarregable

2. Enganxar una cartolina/cartró darrera de cada fitxa per donar-hi més cos

3. Plastificar-ho

4. Jugar!



Com a idea us proposo crear-ne un amb alguna tipografia d'aquestes que s'anomenen Dingbats i el caràcters queden representats en dibuixos.




COM FER-LO¿?
Jo crec que des del word, amb una taula i insertant les imatges a dins de les caselles ens pot quedar xulo però si preferiu que us faci un tutorial més detallat només cal que em deixeu un comentari i m'hi poso tan aviat com pugui.


APRENDRE JUGANT!
A part d'aquestes fonts, si teniu nens/es a la vora i estan aprenent les lletres o els números o fins i tot les primeres paraules podeu fer un dòmino de llengua o numèric, què us sembla?

Espero haver-vos donat una idea!


Fins aviat! 

Comentaris

Entrades populars