ESCRIU-ME UNA CANÇÓ #2



El mes passat vaig voler començar una sèrie de làmines amb lletres de cançons en català, d'aquelles que hem escoltat mil cops i ens identifiquem amb les lletres perquè en les sentim properes.


A la primera entrada vaig començar amb dues lletres de Txarango, podeu veure-ho aquí.


Vaig demanar-vos que em fessiu arribar aquelles cançons que us agraden perquè m'agradaria fer una sèrie i la veritat és que en vaig rebre unes quantes i he decidit que cada final de mes publicaré una nova làmina amb alguna de les vostres lletres preferides.

Aquesta me la va enviar la Laura D. a Facebook,
una lletra de Lax'n'Busto, de la cançó Trepitja Fort.



Si vols tenir la làmina per penjar-la fes clic aquí a sota
http://bit.ly/1KDM6uo





Diguem quina és la teva lletra preferida i farem gran aquesta sèrie de cançons :)

 
** Molt bona setmana a totes, fins dilluns que ve!

Comentaris

  1. Bon dia!

    Que bé!! un altre per la "cole"... ;p

    A veure què us sembla aquesta que us deixo aquí: (Espero no repetir-me)


    "Podem deixar-ho tot enrera,
    i agafar el que volem.
    Podem parar i mirar enrera
    i veure el que deixem. "

    Sau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la teva aportació! L'afegeixo a la llista ;)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars