CARTELLS PER A LA CLASSE




Setembre és sinònim de tornades, tornades a la feina, a l'escola, a les rutines, als extraescolars dels nens i nenes, a anar amunt i avall,... I tot i que encara quedi un dia per a que aquest setembre agredolç arribi avui porto uns descarregables per als qui com jo demà tornem a l'escola.




Sé que moltes de les lectores del blog sou mestres i la setmana passada vaig descobrir una font gratuïta que es diu School Days que en veure-la vaig pensar que seria ideal per a l'escola per a fer cartells, etiquetes i començar a donar una cara nova a aquest curs que està a punt de començar.


Podeu descarregar la font aquí, només haureu de descomprimir l'arxiu que se us baixarà i copiar l'arxiu que acaba amb .tft a la carpeta "Tipus de lletra" del vostre PC.



>> Si no sou mestres però teniu nens o nenes que van a l'escola potser podeu aprofitar aquesta font per a fer les etiquetes dels llibres o altre material escolar (sí! ja sé que aquests dies hi ha molta feina a preparar coses, però aquí us deixo la idea ;)



A partir d'aquí ja podreu començar a dissenyar tot el que desitgeu per a la vostra aula però si no teniu temps o no sabeu per on començar jo us porto 4 propostes que podreu descarregar.


He dissenyat unes etiquetes senzilles per a senyalar el material de classe, aquestes són per a infantil amb lletra de pal i lligada.



 Com veieu no tenen marques de requadres per a que cadascú les pugui retallar a la mida que més convingui.

http://bit.ly/1i1RMop



Aquest altre descarregable són per a cartells de Primària, ja ho teniu llest per a imprimir.




També he aprofitat per a fer cartells per a diferents racons de l'aula; si us descarregueu la font dels dibuixos podreu tunejar-los al vostre gust :)

Aquestes són les meves propostes que podreu descarregar més avall.

Model 1

Model 2


Podeu descarregar el Model 1 i el Model 2.


Espero haver-vos ajudat o si més no inspirat, molts ànims per aquesta setmana ja quasi que es comencen a sentir les veus dels nens pels passadissos ;)





Per cert, avui és el meu aniversari! Avui els faig vint-i-tots! Sempre m'ha semblat un dia estrany per a fer l'aniversari, últim dia de l'agost; Agost... per a mi sinònim d'estiu i vacances i a l'endemà... setembre! sinònim de feina, rutines,... és com la culminació de l'estiu que xoca frontalment amb la realitat a l'obrir de nou els ulls. En fi... reflexions d'una quasi trentanyera! Que passeu un bon dia! :D



Comentaris

  1. Felicitats i moltes gràcies per compartir aquest material que tan bé m'anirà a l'escola. Bon inici de curs.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies! A mi m'has inspirat!! 😉. Ja tinc ganes de demà. Començar.

    ResponElimina
  3. Hola Laura!! M'encanta el teu blog. És inspirador. Em podries dir quina font has utilitzat per fer les lletres del "racó de ciència" i "racó artístic"?
    Gràcies!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars