VIDEO | UNA PÀGINA AMB WASHIS MOLT FÀCIL

Sortia de l'ascensor i pujava les últimes escales cap al meu pis i de cop se m'encén la bombeta... i si fes un fons amb tots de washis, tipus l'arc de Sant Martí?

Vaig pujar més ràpid encara les escales, aquell dia tenia poc temps. Vaig deixar el que duia a les mans i vaig entrar al meu mini món de scrap.

Preparo la cartolina, preparo els washis i Rec.

El que va passar després ho teniu en aquest vídeo.






Espero haver-vos donat una idea sobretot per aquelles que comenceu i a vegades no sabeu per on fer-ho.





/*Feliç dilluns!

Comentaris

  1. molt xulo! m'agrada molt el teu estil :)

    ResponElimina
  2. UN LO molt xulo!!
    Petonets i bona setmana!

    Charo

    ResponElimina
  3. Molt bo el vídeo! fàcil de fer i resultat molt divertit! això sí... la música frenètica!! vull dir de; vinga vinga, fast, fast!!

    ResponElimina
  4. Molt bona idea!!!
    I un resultat xulissim!
    Gràcies x compartir

    ResponElimina
  5. M'ha encantant el video i el resultat!! No m'havia imaginat que un fons ple de washi quedés tant rebonic!! :)

    ResponElimina
  6. Però que boniiiic!!!!
    M'encanta com t'ha quedat!
    Els colors, els washis, i la foto que és tan xula! :-)

    ResponElimina
  7. M'agrada molt el LO, i el video és genial!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars