VIDEO | PLANTILLA DEL MES PER A KDS

Divendres passat em vaig estrenar com a DT amb la plantilla mensual que proposa cada mes Kits de Somni.


I la meva interpretació aquesta.





A més avui aquesta pàgina va acompanyada d'un video per a que veieu com la penso, com la munto, com no m'agrada i ho canvio, com enganxo i desenganxo, en fi... aquelles petites coses ;)








No dubteu a passar-vos pel seu blog i veure les altres propostes, a més recorda que pots guanyar un descompte si participes i fas la teva interpretació també.



/*feliç dilluns!

Comentaris

  1. Que xulo!!!! M'ha agradat molt veure el vídeo :) Enganxar, desenganxar, aquí o allà, ... Genial!!!

    ResponElimina
  2. M'agrada molt molt i molt!!!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  3. Genial, i... la musiqueta... fantàstic... m'han entrat ganes de posar-me a fer algo, però... ara mateix no puc allà on sóc..

    ResponElimina
  4. Molt bé el vídeo!! m'he subscrit ja al canal de youtube!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars