COM ORGANITZES EL MATERIAL?

Hola!

Com organitzar el material de scrap és una d'aquelles coses que no pares de reinventar quan la col·lecció es va ampliant.






Fa poc em vaig comprar aquesta caixa groga, és una caixa mitjana on hi tinc posats els embellidors adhesius, xapes, die cuts, marcs,... organitzats un darrere l'altra i així me's molt pràctic de remenar i triar que quan ho tenia dins un calaix.



I les fustetes, com les guardeu?


Jo vaig voler aprofitar uns tuppers petits que tenia, de moment en tinc 3 i em funciona.
Tinc els dissenys més o menys classificats: en un tupper les lletres i números, en un altre les càmeres, estrelles i creuetes i al tercer formes més concretes, paraules, fustetes úniques vaja.




Per a mi és una manera molt pràctica per a treballar, veig què hi ha dins i a més les puc apilar i guardar tots els embellidors (o quasi tots) a dins de la caixa groga.









Una altra forma que he trobat per internet és la del blog Finding Nana que ho guarda en motlles de cuina dels de fer magdalenes i en paletes de pintura.






Espero haver-vos donat alguna idea nova!









Comentaris

  1. Sempre està bé veure truquis d'organització! jo almenys vaig canviant en funció de les coses noves que compro i del que ocupen!

    ResponElimina
  2. Molt bones idees; a mi em falta espai per organitzar-ho tot tan bé però prenc nota!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars