PROJECT LIFE | GENER (II)

Segona entrega de gener.

Sort que vaig decidir no fer-ho setmana a setmana perquè ja porto un retard d'un mes... hahaha però aquí teniu l'últim que he fet.

Crec que la clau continua sent mantenir els mateixos tons dins una pàgina i jugar amb butxaques més plenes o més buides en funció de les fotos que tinguem.





Com veieu, he volgut guardar records del viatge també al PL.








Tinc mig preparat un freebie per al PL o per al que volgueu, a veure si aviat us el penjo i el podem fer servir totes!


/*feliç dijous!

Comentaris

  1. Unes pàgines precioses!!! Són un record fantàstic!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
  2. Molt xulo!! Quins records, jo vaig estar a Berlín durant dos mesos i és una ciutat fantàstica.
    Quina col·lecció de papers has utilitzat?

    ResponElimina
  3. M' agrada com avança el teu PL, els colors d' aquestes pàgines m' encanten.
    Jo he trobat finalment una formula de Pl que crec em funciona, per variar no la porto al dia, però mica en mica.Ptns!!

    ResponElimina
  4. Molt bonic!!! jo no m'hi poso perquè seria un desastre!! el retard seia terrible i em sentiria molt frustrada!! Petons!

    ResponElimina
  5. Quins records més bonics!! Berlin és una ciutat màgica! ;-o)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars