TARGETES PER A L'ÀLBUM DE VIATGE DESCARREGABLES

La meva carta de juny de Cartas de Verano anava dirigida a la Céline de Atmosfera Scrap, vaig tenir tan poc temps que no em va donar temps a fer fotos a les coses que li vaig enviar però d'una en tinc una còpia i és que una de les coses que li vaig preparar pensant especialment en ella van ser aquestes targetes.

La Céline treballa molt amb negre i com l'any passat va organitzar la iniciativa de fer un àlbum d'estiu vaig pensar que fer-li unes targetes com aquestes li anirien bé.

descarregar



Per a mi m'he fet la versió en català, podeu descarregar-vos tan unes com les altres.



descarregar



I si les feu servir, com sempre, m'encantarà veure com han quedat!

Que passeu una feliç setmana!

Comentaris

  1. Ohhhhh!!!! Nena, m'encnata!!! Són super especials!!!!!!!Tens un arte que no te l'acabes!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! són precioses!! segur que les utilitzo en algun moment!!! Un petonàs

      Elimina
  2. Moltes gràcies, no sé quan però les faré servir, gràcies.
    Les mans de la Pètal.

    ResponElimina
  3. Ei! M'agraden molt! em seran molt útils pel journal box!!

    ResponElimina
  4. Que guai!
    A veure si m'animo a utilitzar-les!
    E faig propaganda a Osona Scrap!

    ResponElimina
  5. Genials!!! Per al project life...genials! He fet una passejada pel blog i m'ha agradat molt! T'@niré visitant!!

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies a totes per escriure! Amb comentaris així qualsevol ho deixa :)

    ResponElimina
  7. Son molt xules, ara mateix me les descarrego!!! Segur que les faig servir!!!

    ResponElimina
  8. Són molt xules!! M'han encantat. En un primer moment pots pensar que en blanc i negre... però realment han quedat genials!!

    ResponElimina
  9. Muchas gracias!!! Seguro que las utilizo

    ResponElimina
  10. Me encantan Laura!!! ya sabes que soy fan de hacer cuadernos de viaje y que me gustaría comenzar un Project Life así que te animo a crear tarjetas y más tarjetas!!! jijijiji ;)

    ResponElimina
  11. me encantan!! estoy empezando con esto del pl y me estoy volviendo loca buscando journal cards en español y no hay casi nada!! asi que muchisimas gracias por compartir!!

    ResponElimina
  12. Genials i estic segura que em podran quedar molt bé al meu diari de Mèxic!! Gràcies!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars