LES 12 DEL 2012

Quan s'arriba a finals d'any és inevitable fer una mica de balanç del que s'ha fet, del que hem viscut, del que ha quedat pendent,...

Ahir feia un repàs a les entrades de tot aquest any (que amb aquesta arribarien a 190...!!) i m'ha servit per anar veient l'evolució, els canvis en el treballs, fins i tot en la presentació de les imatges al blog,...

I arribats a aquestes dates volia fer un recull de les 12 que més m'han agradat de les "meves coses", aquells projectes que vists ara amb temps tenen un valor diferent als altres.



1. La gàbia - Perquè és un projecte decoratiu canviant i jo en sóc bastant i em permet adaptar-la a cada època de l'any, a cada època personal (tot i que ara la tingui una mica oblidada, tot s'ha de dir...)
2. El mini "dels amics he après..." - Per la senzillesa dels materials - tots agafats de la capsa de retalls - i de continguts. 
3. Caixa pel tè - Perquè em va encantar anar descobrint com muntar-la mentre pensava amb la cara de qui la rebria, a més, va ser el meu primer salt a Craftgawker que ha permès que arribés gent de tot el món al blog.
4. Mini - àlbum "Jose" - Sobretot pel contingut, per fer un repàs a una amistat de fa molt temps i a nivell estructural i tècnic perquè és el primer àlbum a consciència que vull fer de manera desestructurada i pensava ben poc com fer cada pàgina i el resultat final m'encanta.
5. Tallers - El meu primer taller a Reus a La Vaca a la LLuna després de l'obertura del blog, un èxit total de gent i jo encantada de donar a conèixer l'scrapbooking a la meva ciutat, gràcies a les que heu vingut a Reus, Tarragona, Cambrils i Sant Pere de Ribes!
6. Marc - Per ser el primer marc que redecorava i perquè tot i el munt de coses que faig i havia regalat, encara no n'havia fet cap a la meva mare amb el meu germà i jo i li va encantar (coses de mares... ;) )
7. Mini Resum 11 - 12 - És el projecte que tinc més pendent, no l'he avançat gens des que us vaig fer la primera (i última) entrada però em fa molta il·lusió acabar-lo per recordar sempre un any ben especial en molts sentits a la meva vida, així que espero que el 2013 m'acabi de donar una empenta per acabar-lo. L'estructura irregular, atès que només volia fer servir aquells retalls de paper més grans, li donen caràcter i fan que cada pàgina nova sigui una sorpresa, a veure si l'acabo ja!
8. Lo "Be yourself..." - Perquè la combinació foto i colors m'encanta, pel missatge, per atrevir-me a esquitxar pintura, perquè em dóna molt bon rotllo i positivisme.
9. Diari d'estiu - El projecte més llarg al que m'he enfrontat, no pensava que li donés continuïtat i al final ho vaig aconseguir, potser el resultat estètic no em convenç gaire, tot i que al ser tan llarg em va permetre provar tècniques diferents i jugar-me-la una mica però a nivell de contingut m'encanta, crec que no tenia un estiu tan documentat des de... des de mai!
10. Mini "Anem de boda" - Un dels projectes que vaig iniciar a l'Art&Scrap Weekend que a part de ser una passada a nivell de material i aprenentatge em vaig retrobar amb una amiga i a blogueres que passeu per aquí i va ser molt curiós i divertit. I en concret trio aquest treball de tot el cap de setmana perquè no és tan còpia de les poloneses i hi veig uns canvis molt bèsties a nivells de tècniques i composició de les pàgines als mini - àlbums de principis d'any, em queden un parell de pàgines per acabar-lo, a veure si també l'enllesteixo aviat!
11. Gorro de ganxet - El primer projecte de ganxet que faig sense ajuda i amb moooolta paciència, per arribar a fer-lo faig estar fent i desfent dos mil cops altres intents de gorros fins que al final va sortir quelcom decent.
12 - Etiquetes de Nadal - Adoro els freebies i després de fer un curs i tenir quatre nocions d'un programa de disseny em vaig atrevir a fer les meves etiquetes que han tingut força èxit, aquest 2013 espero anar compartint altres materials com aquests.



Aquestes serien les meves 12 campanades creatives i blogueres, segurament ja no faci cap més entrada fins el 2013, toca desconnectar de tant en tant però espero que ens tornem a veure per aquí.

El blog és una feina però quan llegeixo els comentaris o e-mails que m'envieu és un moment de goig total, així que gràcies! Cada cop aquesta família es va fent més gran i espero que al Blog de Coses tingui encara moltes coses més per ensenyar-vos que passeu una entrada d'any fantàstica i un 2013 encara millor!











Comentaris

  1. Doncs és un balanç del que et pots sentir satisfeta. I ara, a començar a construir el 2013. Et desitjo tota la felicitat i inspiració que et mereixes per aquest nou any. Petons

    ResponElimina
  2. Bona entrada d'any a tu també! M ' ha agradat veure aquest balanç teu!

    ResponElimina
  3. Uns treballs preciosos i molt diferents i variats! Feliç any nou!

    ResponElimina
  4. Feliç any nou per a tu també! Gràcies per compartir.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars