Pàgina "Fidelio"

Tenia moltes ganes de fer aquest servir aquest paper, m'encanta la música i sempre que veig algun detall musical o un paper amb partitures i caic de 4 potes. Però aquest me'l guardava per alguna cosa especial, algun moment que realment valgués la pena emmarcar-lo amb aquest paper i que el tema també hi anés de conjunt.

Per altra banda, fa uns anys vaig viure una de les experiències més fantàstiques que he tingut l'oportunitat de viure i com que el tema també era bastant musical vaig pensar que seria ideal.

I aquest és el resultat, crec que és de les pàgines que més m'agraden, no sé si pel resultat en si o pel que significa per mi. :)

Clica per fer-la gran


Aquesta vegada per fi vaig intentar fer amb photoshop un muntatge perquè a l'hora d'anar a la botiga a revelar fotos, dins d'una mateixa foto de 10x15 en pogués posar diferents i així jugar amb fotos de diferents mides. El tutorial el vaig treure de Retalls






A veure si us agrada! 


Comentaris

  1. M'agrada molt com t'ha quedat, tan suau i elegant. Un petó.

    ResponElimina
  2. Un trabajo muy lindo con todos los detalles y los colores que has escogido.Me encanta.
    BSSSS

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars