i la guanyadora és...

Dimarts us anunciava que amb l'arribada a 51 seguidors a la pàgina de Facebook i superades les 11.000 visites em venia de gust tenir un detall amb algú de vosaltres tal i com vaig fer quan vam arribar a les 2.000.

Total, que no m'enrollo més que ja he passat per random.org i m'ha dit qui guanyava...





Així que Sandra felicitaaats! :D
Em pots enviar la foto que vulguis que faci servir per la pàgina a scraplaura@gmail.com
i ho acabem de concretar per allà.

A la resta, MOLTES GRÀCIES per intentar-ho!





****

El martes os anunciaba que con la llegada a 51 seguidoras en la página de facebook y superadas las 11.000 visitas en el blog me apetecía tener un detalle con alguien de vosotras igual que hice cuando llegamos a las 2.000.
Total, que no me enrollo más que ya he pasado por random.org y me ha dicho quien ganaba....
Así que Sandra Felicidadees! :D
Me puedes enviar la foto que quieres que utilice para la página en scraplaura@gmail.com
y lo acabamos de concretar por allí.
Al resto, MUCHAS GRACIAS por intentarlo!





Comentaris

  1. Yupiiiiiii! Ja t'escriuré un mail! Hauré de triar la foto primer no? Espero que no em costi massa, je,je... Gracies de nou!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars