El meu primer mini-àlbum, "París"

Avui us ensenyaré un mini molt especial, va ser el primer que vaig fer sola, vull dir, que primer en vaig fer un en un curs i em vaig deixar guiar molt per qui ens ho ensenyava però aquest mini de París va ser el primer que vaig agafar per banda jo sola i us he de confessar que no sabia ni com començar, cada pàgina era un repte absolut!




En aquest cas vaig fer servir un àlbum que ja venia muntat i només havia d'enganxar-hi els papers a sobre de cada làmina i fer les composicions, no em vaig haver de preocupar pels forats, les anelles,... El vaig comprar a Blokum, podeu veure aquest model i d'altres fent click


Just m'havia comprat els meus primers papers, alguns d'ells a Paris en una botiga que es diu Le temple du scrap (també tenen botiga online) i és que el títol de la botiga no és per menys, un temple o un palau ple de coses d'scrapbooking si aneu a París, no us el perdeu!
 Total que tenia les coses justetes per fer alguna cosa decent, un parell de troquels, papers, dymo, un parell d'abecedaris i vaig recollir tots els botonets i cintes que tenia per casa.


Aquí us el descobreixo pàgina a pàgina :)





























La veritat és que vist ara amb el temps m'agrada molt és senzillet quant a tècniques i material però m'encanta! Clear&Simple total!



Comentaris

  1. Doncs t'ha quedat molt bonic, les fotografies precioses i els papers també. Jo sóc adicata als minis, jajajaj, un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci Marbel, va ser la meva estrena en l'scrapbooking! jeje Jo cada cop ho sóc més :D

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Hola! Estaré encantada de llegir-te :D

Entrades populars