DIY - Segell amb goma d'esborrar (2)

Us en recordeu que al principi d'aquest blog us vaig ensenyar com fer un segell amb una goma d'esborrar

Doncs bé, avui us en porto un altre però una mica diferent. El primer segell era en positiu, és a dir, la forma que retallàvem era la que es tintava i quedava marcada però amb el segell d'avui ho farem al revés, quedarà la part negativa, el que marquem no quedarà estampat. 
Però no m'adelanto, aneu-me seguint.


Materials




Passos




1. Dibuixem amb el llapis el que volem marcar a la goma, el nostre segell
2. Amb el cúter anem reseguint l'escrit/dibuix, com tallant-lo però amb això no n'hi ha prou, 
l'heu de rascar una miqueta
3. Bé, el 3 no és un pas, és el resultat final ;)
4. Suquem la goma amb la tinta

Veieu alguna errada?
 Va.. us ho deixo pensar 3 segons

***


**

*

Doncs que quan ha arribat el moment de fer el "ta-txaaan" mireu què m'ha passat!





jejeje, sí... en fi, li he donat la volta a la goma i hi he tornat, això sí, al revés!!


i ara sí, ta-txaaaan! Ja tinc el meu segell personalitzat! :)



Comentaris

Entrades populars