Les postals d'aquest Nadal

Amb la recent febre scrapera aquest any em feia molta il·lusió enviar al cercle més pròxim una postal de Nadal, una altra excusa com una altra per dedicar unes horetes a aquest hobby que em distreu tant, ja que això del Nadal... ni fu ni fa.

Total, que a principis de novembre ja em vaig anar a comprar els papers, són els de la col·lecció Holly Jolly de Echo Park Paper que em van enamorar des del primer moment.

Les postals les vaig fer sobre cartolina blanca, en vaig comprar vàries de DIN-4, les doblegava pel mig tenint el full en vertical i me'n sortien 2 de cada una. Pel que fa a la resta de la composició és imaginació al poder, jugar amb els papers, els tons i els adhesius que em vaig comprar de la mateixa col·lecció.
En alguns casos em vaig atrevir a fer servir el fil i l'agulla, també he fet servir troquels i els adhesius amb foam per donar diferents volums.

Algunes postals ja les vau veure quan anunciava el taller de Nadal aquí en van unes altres que ja estan començant a arribar...




























Si voleu veure més exemples de postals de gent que en sap molt podeu entrar aquí, podreu veure el vídeo de com ho fan per a agafar una idea i començar a crear les vostres pròpies. 


Us recordo que en motiu de les 2000 visites estic sortejant una pàgina de 30x30 que faré amb la foto i el missatge que vosaltres volgueu, per participar has d'escriure un comentari a aquest missatge. Vaa que segur que et toca! ;)
Pin It

Comentaris

Entrades populars